czwartek, 27 czerwca 2024

Na rocznicę ślubu

 Witajcie, tu Monika :)

Dziś mam dla Was gratulacyjną kartkę z okazji pięknej, pięćdziesiątej rocznicy ślubu, 
którą ozdobiłam cudnymi tekturkami Anemone.
Pod kompozycją kwiatową umieściłam śliczną tekturkę Ramka Pogodna, 
a wśród kwiatów dodałam ptaszki i tekturki Jemioła ornamenty. 
Jeden z nich możecie zobaczyć również na pudełku. 
Wprawdzie to tekturki z kolekcji świątecznej, ale wspaniale uzupełniły kompozycję. 
Duże kwiaty zrobiłam z białego foamiranu, a małe to urocze, 10mm różyczki, 
które również znajdziecie w Scrapku. 
Ozdobiłam także wnętrze kartki, oprócz życzeń nakleiłam tam też przepiękny cytat "Kochać i być kochanym...".
 



 
Użyte produkty:







Dziękuję za spotkanie i pozdrawiam serdecznie!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)