piątek, 7 października 2011

Kompleciki na Dzień Nauczyciela

Aby podziękować wszystkim Paniom,Panom,pedagogom i wychowawcom za to ,że znoszą te krzyki,marudzenia,upartości i złości naszych dzieci :)

Pierwszy komplecik to znany Wam już ozdobiony kalendarzyk z TEGO posta.Do kompletu powstała karteczka,z tego samego pięknego papieru Life`s Journey firmy K&Company.Aby kartka nabrała elegancji wywinęłam jeden róg i umieściłam tam duże róże (niebieskie i burgundowe) i małe różyczki z zestawu zielonego .Wywinięty róg przytrzymuje piękny ćwiek Basic Grey-Boxer





gdzie niegdzie na różach przysiadły motyle :)

aby całość była ładnie zapakowana,ozdobiłam zwykłą papierową torbę na prezenty.






Drugi zestaw- bardziej wesoły- to również kartka i notesik.



Kartka- niby koprtówka i notesik,oklejone ślicznym,radosnym papierem Jubilate,wokół obrazka (namalowany przeze mnie:) umieściłam duże białe róże i mniejsze zielone.Do tego serwetka,maszynowe przeszycia i gotowe :) Całość radosna i wesoła.







komplecik to prezent od klasy 1"b" stąd "stempelek








Pozdrawiam Basia :*

6 komentarzy:

  1. zaszalałaś! przepiękne są oby dwa komplety, az chce się być nauczycielem, by takie cudeńka dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne zestawy:) ten pierwszy najbardziej przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne komplety! pierwszy ma niebotycznie cudowne kolory!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba komplety są fantastyczne:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne komplety! Oj, to fakt, sczęśliwcy nauczyle, którzy dostają takie śliczności:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)