środa, 5 października 2011

Wspomnienie lata...

Witam Was serdeczne,

Dziś mam dla Was ramkę foto ze zdjęciem z tegorocznych wakacji nad Bałtykiem.
Tomek był zachwycony ilością piasku i długo na plażę mówił po prostu piaskownica.
Zbieraliśmy muszelki i piękne kamyki, bo każdy chłopiec coś zbierać musi :)

A ja zebrałam te wszystkie wspomnienia i spróbowałam przelać je na papier,
robiąc taką oto ramkę wakacyjną:




Ramka miała swój początek na sobotnich warsztatach w Opolu, ale skończyłam ją dopiero w domu. Świetnie wkomponował się niebieski papier K&Company Watercolour oraz tekturowe elementy Sweet Pea. Użyłam tu także taśmy w kratkę samoprzylepnej w beżowym kolorze, bursztynowych perełek i delikatnych kwiatuszków w kolorze kości słoniowej. Czerwony border wycięłam dziurkaczem Doily Lace Trim. 

Trudno uchwycić wspomnienia, ale mam nadzieję, że udało mi się choć trochę...
Pozdrawiam, Magda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)