piątek, 14 lutego 2020

Mini album całkiem spory...

Witajcie.
Dzisiaj pokażę mój ostatni album.
Wykonałam go wg tutorialu Scrap Quin, który znalazłam na yt.
Kosztował mnie sporo pracy, ponieważ jest dużo bardziej skomplikowany
niż te, które robiłam do tej pory.
Album ma wymiary 6,5 x 8,5 cala, więc jest całkiem spory.
Znajduje się w nim wiele kieszonek, skrytek i dodatkowych foto-mat,
 w których można zmieścić naprawdę dużo zdjęć.
Zdaję sobie sprawę, że fotki nie oddadzą w całości możliwości tego albumu,
dokładnie można go obejrzeć na tym filmie.
Całość wykonana jest z papierów "Pieśń Kolibra" CraftO'Clock,
trochę posiłkowałam się papierami "Pocałunek sprzed lat"
Zdobiony skromnie, gdyż papiery same w sobie są piękne. 




Album składa się z pięciu kartek ( dodałam jedną :).
W każdej znajduje się duża kieszeń z podwójną foto-matą.





Tagi, kieszenie i kieszonki...




Ramka na zdjęcie...
 

Water fall i kieszonki z tagami...
 






Wykonanie tego albumu było dla mnie sporym wyzwaniem, 
ale też sprawiło mi wiele frajdy i satysfakcji  :)


Ze sklepu wykorzystałam:

 Papier Humminbird Song Zestaw 12 x 12    Papier Vintage Bisou  Zestaw 20 x 20   Tekturka Ornament Patio Lwów Tekturka Ornamenty Czar Andaluzji   Klej  express 80ml   Kostki klejące 5mm x 5mm /2mm  Baza BEERMATA 30cm x 30cm   

Pozdrawiam,

Małgosia


1 komentarz:

  1. Okay...

    What I'm going to tell you might sound a little weird, maybe even a little "out there..."

    WHAT if you could simply hit "Play" to listen to a short, "musical tone"...

    And suddenly bring MORE MONEY to your life???

    What I'm talking about is thousands... even MILLIONS of DOLLARS!!!

    Think it's too EASY??? Think it's IMPOSSIBLE?!?

    Well then, I've got news for you.

    Sometimes the most magical blessings in life are the EASIEST!!!

    In fact, I will provide you with PROOF by allowing you to listen to a real-life "miracle money tone" I've synthesized...

    YOU simply hit "Play" and watch money coming right into your life. starting pretty much right away.

    CLICK here NOW to experience this magical "Miracle Money Tone" - it's my gift to you!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)